Dažniausiai užduodami klausimai
Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.
Neradote atsakymo į jūsų klausimą? Mes, mielai Jums padėsime asmeniškai.
Yra keli susisiekimo su mumis būdai. Galite naudoti el. pašto adresą, telefoną arba kontaktinę formą.
Mūsų parama klientams yra Jums teikiama darbo dienomis nuo 08:30 iki 15:30
- Telefonas: +37061222986
- El. Paštas: info.tickslt@gmail.com
- Integruota pagalbos forma
Ar siūlome nemokamą pristatymą?
Taip, mes siūlome nemokamą pristatymą Lietuvoje, nusipirkus bet kokią prekę iš mūsų elektroninės parduotuvės!
Gavau dovanų laikrodį ir jis nepatinka. Ar galiu jį pasikeisti?
Apgailestaujame, tačiau tokių paslaugų mes nesiūlome. Grąžinti arba iškeisti laikrodį į naują galite tik jeigu jis buvo sugadintas ar pažeistas jį transportuojant. Jeigu taip įvyko, visas grąžinimo sąlygas ir taisykles rasite čia.
Ar mano laikrodžiui suteikiama garantija?
Taip, jūsų laikrodžiui skiriama garantija, tačiau norėdami ja pasinaudoti turėsite kreiptis į mus žemiau pateiktais būdais ir teirautis dėl laikrodžio garantijos sąlygų:
- Telefonu: +37061222986
- El. Paštu: info.tickslt@gmail.com
- Integruota pagalbos forma
Ar galiu atšaukti savo užsakymą?
Apgailestaujame, tačiau atšaukti pateikto ir apmokėto užsakymo neįmanoma.
Noriu grąžinti laikrodį, ką daryti?
Visa grąžinimo eiga ir sąlygos aprašytos mūsų Grąžinimo politikoje.
Kiek laiko užtrunka siuntimas?
Kadangi viso prekių asortimento sandėlyje neturime, siuntimo laikas gali užtrukti nuo 2-4 savaičių.
Kaip galiu sukontaktuoti Ticks?
Mus rasite socialinėse platformose kaip Facebook ir Instagram, mielai atsakysime ir į jūsų klausimus e.paštu ar nurodytu telefono numeriu. Visa tai rasite kontaktų skiltyje.
Nenusimanau apie laikrodžius, neišsirenku modelio. Ką daryti?
Mielai padėsime išsirinkti. Pirma reiktų apsispręsti kokiai paskirčiai perkate laikrodį. Jei turėsite tolimesnių klausimų, nesudvejokite susisiekti su mumis pateiktais kontaktiniais duomenimis ar užpildyti tokiems atvejams skirtą formą.
Ar Ticks turi fizinę parduotuvę?
Ne, kol kas užsiėmame tik internetine prekyba
Ar prekes siunčiame į visa pasaulį?
Ne, šiuo metu užsiimame prekyba tik Lietuvoje.
Ar remontuojate laikrodžius?
Šiuo metu laikrodžių neremontuojame, tačiau jeigu pastebėjote defektą, tik gavę iš mūsų pirktą laikrodį, jūs turitę teisę jį grąžinti ar pakeisti į naują. Visos grąžinimo sąlygos aprašytos čia. Jeigu laikrodį pirkote iš mūsų ir jis neveikia taip, kaip turėtų galite kreiptis į mus žemiau pateiktais būdais ir teirautis dėl laikrodžio garantijos sąlygų.
- Telefonu: +37061222986
- El. Paštu: info.tickslt@gmail.com
- Integruota pagalbos forma
Ką tik gautas laikrodis neveikia, yra sugadintas ar sugedęs. Ką turėčiau daryti?
Visoms prekėmis taikome 14 dienų grąžinimo laikotarpį. Jei pastebėjote defektą, susisiekti su mumis kontaktiniais duomenimis pateiktais čia.
Ar parduodame pakaitines laikrodžių apyrankes?
Ne, šiuo metu užsiimame tik laikrodžių prekyba, tačiau tikimės, kad netolimoje ateityje galėsime papildyti savo katalogą ir laikrodžių apyrankėmis
Ką daryti jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?
Stengiamės viską detaliai aprašyti, tačiau jei kils klausimų būtinai susisiekite. Visą kontaktinę informaciją rasite kontaktų skiltyje.